فيونكات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للبنات فقط

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كلي حلا
عضو متفاعل
عضو متفاعل
كلي حلا

نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه Empty
مُساهمةموضوع: نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه   نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 8:36 am

--------------------------------------------------------------------------------
فيه اثنين انحكم عليهم اعدام سالو الاول وش اخر امنيه لك قال اني اشوف امي وسالو الثاني وكان نذل قال اخر امنيه لي ان هذا مايشوف امه

سعودي اتصل على بيت لبنابي وردت زوجته وسألها : طوني موجود . قالت له منوش هون فقال أعطيني أحكي مع منوش لو سمحتي

واحد حساوي جو يبون يحكمون عليه بلأعدام قاموا قالوله أتمنا قام وتمنا قاموا حطوا حبل المشنقه حول أرقبته وأسحبو الكرسي صار يأشر بيدو شالوا الحبل قام قال ألله يحركم بغيتوا تذبحوني

سعودي قال زوجته نكته قالة هههههههههههه بايخها قال لها ههههههههههه طالق
مرة واحد مسطول بيلعب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

ضابط المرور بيحقق فى حادث… سأل الاول ..
فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان
يبعد ومفيش فايد سأل التانى .
…… فرد … يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده قابله مسطول تانى ….
وقاله: “ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل
وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار …. فنشرة الاخبار طولت
الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد علية
وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم… طيب بتردوا ليه

مرة واحد مسطول قال لواحد مسطول تانى هو العمود ده منور قاله معرفش أصلى مش من المنطقة

مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي
فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني ب
يقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين
المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيخ المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل
فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب
والباقي ده كولوا يروح

تلمــــomarــــــــــيذة
عضو فضي
عضو فضي
تلمــــomarــــــــــيذة

نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه   نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 9:49 pm

ههههههههههههههههه
رااااااااااائع يعطيك العافية
دمتي بحفظ الرحمن
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه   نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 9:00 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه 259075275 نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه 259075275 نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه 259075275 نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه 259075275

نكـــــــــــــــت مــــــــــراااااا مضحـــــــــــــكـــــــــــــــــــــــــه
صفحة 1 من اصل 1